понедельник, 25 сентября 2017 г.

Տանը Սեպտեմբեր 1-4

1) Գրի՛ր ստեղծագործական աշխատանք-ուսումնասիրություն` «Իմ դպրոցի ճամփան» վերնագրով։ Պատմի՛ր

  • Ինչպիսի՞ն  է տնից դպրոց ճանապարհը
  • Քարտեզագրի՛ր՝ օգտվելով ցանցային ռեսուրսներից

                                               «Իմ դպրոցի ճամփան»

Ես առավոտյան արթնանում եմ, հագնվում, լվածվում, և հաց եմ ուտում:Իսկ հետո ես գնում եմ դպրոց:Ինձ համար այդ ճանապարհը շատ ձանձրալի է : Ես շատ վաղուց անգիր եմ արել այդ ճանապարհը:Ես դպրոց գալուց միշտ հեռախոսով եմ զբաղված միջև չհասնեմ դպրոց:Ահա իմ դպրոցի ճանապարհը ըստ քարտեզի՝ 




Այսպիսով սա է իմ դպրոցի ճանապարհը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...