воскресенье, 14 марта 2021 г.

Ինքնաստուգում․ հայոց լեզու

 1․ Աջ սյունյակից ընտրե՛ք յուրաքանչյուր կապակցության իմաստն արտահայտող բառը։

1․ Մրգահյութից զովացուցիչ ըմպելիք- 1․օշարակ

2․ մեղք գործել- 2․մեղանչել

3․ ծաղիկ աճեցնելու ծաղկաման- 3․

4․ գինի մատուցող անձ- 4․մատռվակ

5․ մեկի մոտ սովորել-5․աշակերտել

6․ ծարավից տանջվել, տոչորվել-6․պապակել

7․հագուստի, գոտու, ծայրերը միացնող օղակեռ- 7․ ճարմանտ

8․ ամառանոց եկած անձ-8․ դասավանդել

9․ մեղուների բույն-9․փեթակ

10․ տնային բաց ոտնաման-10․ հողաթափ

11․ դաս տալ, ուսուցանել- 11․դասավանդել

12․ խիտ թփերով ու ծառերով պատված տեղ- 12․ 

13․ չորանալ և կծկվել-13․ սմքել

14․ ճամփորդների հանգրվանելու վայր-14․իջևան

15․ մեկ ցողունին աճած պտուղների ամբողջություն-15․ 

2․ Տրված բառերը խմբավորե՛ք հետևալ ձևով՝ հագուստի անվանումներ, ուտելիքի անվանումներ, սպասքի անվանումներ, բնակավայրի անվանումներ։

Գյուղ, լավաշ, կարաս, շեն, պատմուճան, ավան, կուլա, տարազ, մածուն, փարչ, չամչարակ, պարեգոտ, աղանդեր, սկահակ, քաղաք, ծիրանենի։

Տարազ,պարեգետ,պատմուճան,չամչարակ

Գյուղ,քաղաք,շեն,ավան:

Կարաս,սկահակ,կուլա,փարչ

Լավաշ,մածուն,աղանդեր,ծիրանենի:

3․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի է։

Որևիցե, այժմէական, անէանալ, գրեթե, ինչևէ, վայրէջք, միջօրեական, դողէրոցք, վայրկենական, տարերք։

4․ Բառերից քանիսո՞ւմ բաց թողնված տեղում պետք է գրվի ը։

Ակնդետ, առընթեր, առնչվել, օրըստօրե, երկընտրանք, լուսնկա, խոչընդոտ, անդնդախոր, ունկնդիր։

5․ Արտագրե՛ք՝ կետերի փոխարեն ըստ անհրաժեշտության գրելով և կամ եվ։

Հարևան, ագեվազ, գերեվարել, գինեվաճառ, դափնեվարդ, Եվրոպացի, կարևեր, կարևոր, համաեվրոպական, հոգեվարք, ոսկեվազ, սերկևիլ, վաղը ևեթ, հոգեվիճակ, ուղևոր, իջևանել, եղևանի։


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...