Լրացուցիչ աշխատանք
Ուղարկում եք դասարանական աշխատանքը:
Գործնական քերականություն
1. Նախադասությունն ընդարձակի՛ր՝ ավելացնելով ինչպիսի՞կամ ո՞ր հարցին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ:
Օրինակ՝
Արկած որոնողները եկան: - Անսովոր ու վտանգավոր արկած որոնողները եկան:
Երկարակնճիթ փղիկը պոկեց:
Սա իսկական և հետաքրքիր պատմություն է:
Անգրագետ ու անխելք մարդիկ կորցնում են:
Մարդկային վնասը մեծ էր:
Քաջ և գեղեցիկ զինվորը զարմացրեց բոլորին:
2. Նախադասությունն ընդարձակի՛ր՝ ավելացնելով ումի՞ց կամ ինչի՞ց հարցերին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ:
Սողոմոն Իմաստունը կախարդական մի մատանի էր ստացել իր հորից:
Մարդիկ վաղուց են հրաժարվել վատ սովորություններից:
Ընձուղտները սարսափահար փախչում էին առյուծներից:
Բաժակից թափվեց սովորական, սառը ջուր:
Հոգնել էր արդեն դասերից:
3. Նախադասությունն ընդարձակի՛ր ավելացնելով ինչպե՞ս, ի՞նչ ձևով կամ ինչքա՞ն հարցերին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ:
Հիվանդը հեշտությամբ դեղը կուլ չտվեց:
Երկինքը շատ էր մթնել:
Ծերունին ահավոր հոգնել էր:
Արջը կարծես շատ էր փոքրացել:
Քանդակացործի արվեստանոցում անհամբերությամբ քեզ էի սպասում:
4 . Կետերի փոխարեն ինչպե՞ս հարցին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ գրի՛ր:
Թեև տխուր էր, բայց ուրախ դիմավորեց հյուրերին:
Թեև ձանձրացել էր, բայց հաճույքով լսում էր ընկերոջը:
Չնայած հոգնել էր, բայց սիրով կատարեց մոր հանձնարարաթյունը:
Չնայած ուշանում էր, բայց ստիպված արեց ընկերոջ խնդրածը:
Թեև գիտեր տատի պատմելիքը, բայց ուշադրությամբ սպասում էր նրա խոսելուն:
Չնայած շատ էր վախենում, բայց արիաբար առաջ գնաց:
Թեև ինքն էլ դողում էր, բայց բաճկոնը սիրով գցեց ընկերուհու ուսերին:
5. Կետերը փոխարինի՛ր նախադասություններով: Այդ նախադասությունները ո՞ր անդամի միտքն են լրացնում:
Քաղցած աղվեսը, որը սոված էր, աքլորին համոզում էր:-ենթակա
Իմ Չամլիի (կապիկ է) նման ուղեկցի հետ, որը վազվզում էր, հեշտ չէր ռեստորան մտնելը:-ենթակա
Մի բարձրահասակ,նիհար տղամարդ էլ, որի դրամապանակը կորել էր, մեքենայի մոտէր սպասում:-սորոգյալ
Իմ գազանանոցի կենդանիները, որոնց ես սիրում եմ, արշավի իմընկերներն են:-ենթակա
Վանդակում, որտեղից ձայն չէր լսվում, կերի արկղն էր միայն մնացել:-ստորոգյալ
6 . Կետերը փոխարինի՛ր նախադասություններով: Դրանք տրված նախադասության ո՞ր անդամի միտքն են լրացնում:
Քո ասածները կզարմացնեն նրան, ում հետաքրքրի է քո պատմածը:-?
Հենց այդ պահին տեսավ| նրան, ումից վախենում էր:-ենթակա
Ե՞րբ պիտի սովորես, որ մարդ դառնաս:-ստորոգյալ
Այդ լճի ափիին լինելուց հետո նա մեծ ոգևորությամբ էր նկարագրում, թե ինչ գեղեցիկ էր լիճը:-ենթակա
Անխնա ջարդուփշուր էր անում այն ամենը, ինչ որ ձեռքն էր ընկնում:-ստորոգյալ
Комментариев нет:
Отправить комментарий