1.Փոխիր տրված բառերի մուգ գրված տառերը և ստացիր նոր բառեր:
Գիրք-գիրկ, տանկ-տանձ, սանր-ծանր, մարագ-կարագ , նոր-շոր, բարդ-մարդ
2.Փակագծերում նշված բառերից ընտի՛ր ճիշտը և տեղադրի՛ր նախադասությամ մեջ:
Երեկոյան (բառաչում, մայում) էին մարգագետիններից տուն եկող կովերն ու հորթերը:
Մի կատաղի քամի (ճռնչաց, շառաչեց) այնպիսի սաստկությամբ, որ հնօրյա ծառերն արմատից սկսեցին տատանվել:
Գեղջուկի և երկրագործի համար սկսվել էր հողային աշխատանքների (եռուն, եռանդուն) շրջան:
Միայն սայլերին լծված (նժույգների, ձիերի) խրխնջյունն էր մերթընդմերթ ընդհատում լռությունը:
Քո պատմած դեպքը սովորական (հնարք, հնարանք) է, այլ, ոչ թե իրականություն:
3.Բացատրի՛ր դարձվածքները բառարանի օգնությամբ:
Իրար սրտից ջուր խմել – Իրար հաճելի վարմունք ունենալ։
Հիվանդի համար ջուր բերող – դանդաղաշարժ
Գլխին կրակ թափել – փորձանք բերել
Կանաչ-կարմիրը կապել – տղային ամուսնացնել
Կոպեկի համար մեռած – ագահ
Ուրիշի բնում ձու ածել – ուրիշին օգուտ տալ
Ոտքի կոխան դարձնել – ոտնակոխ անել
Փուշը մատից հանել – օգնել
Գրքի մի երեսը կարդալ — հարցին մի կողմից նայել
4.Լրացրե’ք բաց թողնված տառերը, երկհնչյունները, կրկնակ բաղաձայնները:
Շինծու, կարգազանց, առէջ, բարօրություն, անջրդի, տախտակ, բացօթյա, անդորրություն, անդրավարտիք, սիգապանծ, խորդուբորդ, կմախք, կծկտուր, ճեպընթաց, դշխոյական:
5.Կազմեցե’ք 6 բառ` սյունակներից ընտրելով մեկական արմատ.:
2.Փակագծերում նշված բառերից ընտի՛ր ճիշտը և տեղադրի՛ր նախադասությամ մեջ:
Երեկոյան (բառաչում, մայում) էին մարգագետիններից տուն եկող կովերն ու հորթերը:
Մի կատաղի քամի (ճռնչաց, շառաչեց) այնպիսի սաստկությամբ, որ հնօրյա ծառերն արմատից սկսեցին տատանվել:
Գեղջուկի և երկրագործի համար սկսվել էր հողային աշխատանքների (եռուն, եռանդուն) շրջան:
Միայն սայլերին լծված (նժույգների, ձիերի) խրխնջյունն էր մերթընդմերթ ընդհատում լռությունը:
Քո պատմած դեպքը սովորական (հնարք, հնարանք) է, այլ, ոչ թե իրականություն:
3.Բացատրի՛ր դարձվածքները բառարանի օգնությամբ:
Իրար սրտից ջուր խմել – Իրար հաճելի վարմունք ունենալ։
Հիվանդի համար ջուր բերող – դանդաղաշարժ
Գլխին կրակ թափել – փորձանք բերել
Կանաչ-կարմիրը կապել – տղային ամուսնացնել
Կոպեկի համար մեռած – ագահ
Ուրիշի բնում ձու ածել – ուրիշին օգուտ տալ
Ոտքի կոխան դարձնել – ոտնակոխ անել
Փուշը մատից հանել – օգնել
Գրքի մի երեսը կարդալ — հարցին մի կողմից նայել
4.Լրացրե’ք բաց թողնված տառերը, երկհնչյունները, կրկնակ բաղաձայնները:
Շինծու, կարգազանց, առէջ, բարօրություն, անջրդի, տախտակ, բացօթյա, անդորրություն, անդրավարտիք, սիգապանծ, խորդուբորդ, կմախք, կծկտուր, ճեպընթաց, դշխոյական:
5.Կազմեցե’ք 6 բառ` սյունակներից ընտրելով մեկական արմատ.:
Խուլ խոտհարք
մասնիկ դիմակահանդես
սեզ հանդակ
խոժոռ երաշտահավ
մրջյուն անտանելի
բեռ արծվաբույն
մրջնաբույն,
6.Յուրաքանչյուր սյունակից ընտրելով մեկական նախածանց և արմատ` կազմեցե’ք 6 նախածանցավոր բառ:
Ենթ անկյունագիծ
նախ շրջադարձ
հար գլխագին
արտ տևողություն
վեր մշտավառ
առ սահմանապահ
Ենթագլուխ, նախագիծ, հարատև, արտասահման, վերադարձ, առմիշտ:
7.Յուրաքանչյուր սյունակից ընտրելով մեկական վերջածանց և արմատ` կազմեցե’ք 6 վերջածանցավոր բառ:
Ցանցաթաղանթ ուք
խաչագող ան
կալվածատեր ոն
քսայուղ յալ
հավելավճար կեն
կովկիթ ույթ
Ցանցկեն, գողոն, տիրույթ, քսուք, հավելյալ, կթան
8.Տրված զույգ բառերից ընտրեցե’ք մեկական արմատ և կազմեցե’ք մեկական բարդ բառ:
Խոհական — այլատարր — այլախոհ
զմայլելի — մեծահոգի — հոգեզմայլ
որակազրկում — բարձրաբերձ — բարձրորակ
դրամապանակ – հիմնավոր — հիմնադրամ
արշավախումբ — հաղթական — հաղթարշավ
պատվարժան – ինքնամեծար — մեծապատիվ
9.Առանձնացրե’ք հոմանիշային 6 զույգ:
Այգաբաց, անդրավարտիք, ամանոր, նավասարդ, արփի, փափագ, արգասիք, բաղձանք, թախիծ, արեգակ, արշալույս, արդյունք, տաբատ, նոխազ։
Այգաբաց-արշալույս, ամանոր-նավասարդ, փափագ- բաղձանք, արփի-արեգակ, արգասիք-արդյունք, թախիծ-նոխազ, անդրավարտիք-տաբատ։
Այգաբաց, անդրավարտիք, ամանոր, նավասարդ, արփի, փափագ, արգասիք, բաղձանք, թախիծ, արեգակ, արշալույս, արդյունք, տաբատ, նոխազ։
Այգաբաց-արշալույս, ամանոր-նավասարդ, փափագ- բաղձանք, արփի-արեգակ, արգասիք-արդյունք, թախիծ-նոխազ, անդրավարտիք-տաբատ։
10. Առանձնացնել հականիշային 6 զույգ:
Տերևազուրկ-սաղարթախիտ, համր-խոսում, սինլքոր-վեհանձն , չոր-տամուկ, խորդուբորդ-ողորկ, երանգավառ-դժգույն, տգեղ-վճիտ։
Տերևազուրկ-սաղարթախիտ, համր-խոսում, սինլքոր-վեհանձն , չոր-տամուկ, խորդուբորդ-ողորկ, երանգավառ-դժգույն, տգեղ-վճիտ։
11.Փակագծում տրված բառերը տեղադրեցե’ք բաց թողնված տեղերում` ենթարկելով անհրաժեշտ փոփոխությունների: Ամռանը նա սիրում էր նստել պատշգամբի առաջ փռված պարտեզում, որտեղով անցնում էր մեծ առուն .այն գալիս էր ընդարձակ հովիտը շրջապատող սարից և գնում դեպի դաշտերը:
(սար, փռել, ամառ, որտեղ)
Որքան մոտենում էինք, այնքան ավելի նշմարելի դառնում գյուղի տներն ու այգիները, երդիկից ելնող ծխե սյուները:
(երդիկ, դառնալ, ծուխ, տուն)
Լիլիթի վեր սլացած հոգին չէր երկնչում ոչ մի խոչընդոտից , ձգտում էր դեպի երկնասլաց սյուների նմանվող ժայռերը, տենչում լեռների երկնամերձ բարձրունքները:
(սյուն, խոչընդոտ, սլանալ, բարձունք)
Комментариев нет:
Отправить комментарий