воскресенье, 12 февраля 2017 г.

Տանը

Գրի՛ր հետևյալ թեմաներից յուրաքանչյուրի շուրջ քո մտքերը.
1.Ի՞նչ կուզենայիր ունենալ, որ պակասում էր նախորդ ուստարում:
Իմ կարծիքով, ոչինչ չի փոխվել:
2. Այս ուստարում ի՞նչ ամսաթիվ միշտ կմնա քո հիշողության մեջ և ինչու՞:
Դա 2017 թվականի ամսի 10-ին էր:Մենք գնացել էինք չմուշկներով սահելու:

3. Ո՞րն էր քո ամենամեծ ձեռքբերումը այս տարվա մինչև այս օրը:
Ես սսվորեցի լավ չմուշկներով սահել:
4. Ո՞րն էր քո ամենամեծ անհաջողությունը:
Ես այս տարի անհաջողություններ չեմ ունեցել:

5. Ո՞րն էր քո գնած ամենալավ բանը:
Ես գնել եմ մի քանի հատ անգլերեն գրքեր:
6. Ու՞մ վարքը կուզեիր գովել:
Ես չգիտեմ թե ում գովեմ
7. Ի՞նչն է ամենաշատը քեզ ոգևորում:
Ֆուտբոլը և համակարգքային խաղերը:
8. Ո՞ր երգը քեզ միշտ կհիշեցնի նախորդ ուստարին:
Չգիտեմ

9. Անցյալ տարվա այս ժամանակի համեմատ դու ավելի.
Լուրջ եմ:
10. Ի՞նչ կուզեիր ավելի շատ անել:
Համակարգչով խաղալ:

11. Ի՞նչ կուզեիր ավելի քիչ անել:
Վազել

12. Ատու՞մ ես որևէ մեկի, որին չէիր ատում անցյալ տարի այս ժամանակ:
Ոչ:
13. Ո՞րն էր քո կարդացած ամենալավ գիրքը:
Մայն Ռիդի <<Սպիտակ բիզոնի որոնումները>>:
14. Ո՞րն էր քո ամենամեծ երաժշտական հայտնագործությունը:

Ես չեմ կատարել երաժշտական հայտնագործություն:
15. Ի՞նչ էիր ուզում և ստացար:
Ոչինչ էլ չեի ուզում:
16. Ի՞նչ էիր ուզում և չստացար:
Ոչինչ էլ չեի ուզում:
17. Ո՞րն էր քո սիրելի ֆիլմն այս տարի:
Այս տարի ես նոր ֆիլմ չեմ դիտել:
18. Ինչպե՞ս կբնութագրես քո անձնական նորաձևությունը:
Ես նախնտրում եմ հագնել ջինս և սվիտր:
19. Ո՞ր հայտնի մարդուն ես  ամենաշատը հավանում:
Ոչ մեկին:20. Ո՞ր քաղաքական հարցն է քեզ ամենաշատն անհանգստացնում:
Ոչ մի հարց էլ ինձ չի անհանգստացնում:21. Գրիր որևէ երգի բառեր, որոնք ամփոփում են քո ուստարին:
Չգիտեմ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...