вторник, 2 мая 2017 г.

Թարգմանություն

Աշխարհի ամենախելացի մարդը

Բժիշկը, իրավաբամը, փոքրիկ տղան և քահանան կիրակի կեսօրին թռջում էին մասնավոր ինքնիաթիռով:Հանկարծ ինքնիաթիռի շարժիչի մոտ խնդիր առաջացավ: Չնայած օդաչուի մեծ ջանքերին ինքնիաթիռը սկսեց ընկնել:Վերջապես օդաչուն վերձրեց օդապորիկը և բղավեց ուղևորներին որ ավելի լավ է ցատկեն և ինքը ցատկեց դուրս:Դժբախտաբար մնացել էր ընդամենը 3 օդապարիկ:Բժիշկը վերձրեց օդապարիկներից մեկը և ասաց.
-Ես բժիշկ եմ և ես փրկում եմ մարդկանց կյանքերը, դրա պատճառով ես պետք է ապրեմ:Ասաց և ցատկեց դուրս:
Հետո իրավաբանը ասաց.
-Ես իրավաբան եմ և իրավաբանները ամենախելացի մարդիկ են դրա պատճառով ես արժանի եմ ապրել:Ասաց իրավաբանը, հետո վերձրեց օդապարիկներից մեկը և ցատկեց դուրս:
Քահանան նայեց փոքր տղային և ասաց.
-Վորդիս,ես ապրել եմ երկար և բովանդակալից կյանքով:Դու երիտասարդ ես և կյանքտ արջևում է:Վերձրու վերջին օդապարիկը և գնա խաղաղությամբ:
Փոքր տղան ետ տվեց օդապարիկը քահանային և ասաց.
-Մի անհանգստացիր հայրիկ:Աշխարհի ամենախելացի մարդը հենց նոր ցատկեց իմ ուսապարկով:

Անգլերան հատվածի հղումը՝ այստեղ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...