пятница, 9 февраля 2018 г.

Գործնական քերականություն

1.Ուղղի՛ր սխալ գործածվող հայերեն բառաձևերն ու բառերի դիմաց գրի՛ր ճիշտ տարբերակները։
  • Ցրտից սառել-սառչել
  • գլխարկ հագնել-գլխարկ դնել
  • ուզում եմ ինչ-որ բան անեմ- ուզում եմ ինչ-որ բան անել
  • հրապարակի վրա հանդես է-հրապարակում հանդես է
  • ներկաների մեջ մեծ մասը ծափահարեցին-ներկաների մեծ մասը ծափահարեց
  • հիշացնել-հիշեցնել
  • քայլելուց խոսում է-քայլելիս խոսում է
  • միթե՞ այդպես է- միթե այդպես է
  • գույնավոր-գունավոր
  • մտահաղացում-մտահղացում
  • բանբասել-բամբասել
  • ուղղարկել-ուղարկել
  • զեղջ-զեղչ
  • զիճել-զիչել
  • ըստ ինձ-ըստ իս
  • անձեռնոցիկ-անձեռոցիկ 
  • իմ համար-ինձ համա
  • իրոքից-իրոք
  • խոսալ-խոսել
  • ձեր անունն ինչպես է-ինչ է ձեր անունը
  • բուն դա կենդանի է-բուն դա կենդանի է

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...