четверг, 13 декабря 2018 г.

Ուղղագրություն

1․Տրված բառերից առանձնացնե՛լ հականշային 10 զույգ։
Փութաջան, ամպոտ, դալար, ծույլ, ուսյալ, երկչոտ, հինավուրց, գագաթ, օրինական, անջրդի, ապօրինի, ինքնահավան, նոսր, ողորկ, հեռավոր, արատավոր, խորդուբորդ, ջրարբի, համարձակ, ջինջ, տգետ, հմուտ, ստորոտ, թանձր, անբասիր։
Ողորկ-խորդուբորդ,  գագաթ-ստորոտ, օինական-ապօրինի, անջրդի-ջրարբի, ուսյալ-տգետ, թանձր-նոսր, արատավոր-անբասիր, համարձակ-երկչոտ, ջինջ-ամպոտ, հինավուրց- դալար
 2․Գտնե՛լհամանուն  բառերը և մեկնաբանե՛լնրանց իմաստները։1. Նա երկու օր ավել աշխատեց։
2. Անկյունում դրված էր մի մաշված ավել։
3. Վարպետը կատարեց դետալների յուղում։
4. Խոհարարը բանջարեղենը տապակեց յուղում։
5. Զգեստ կարող դերձակը աշխատանքը կատարեց բարձր որակով։
6. Մեր կուրսում շատ կարող ուժեր կան։
7. Քիմիական նյութերի ազդեցությամբ սկսվեց խմորում։
8. Թխվածքի խմորում չամիչներ կային։
9. Ֆուտբոլիստը գեղեցիկ գոլ խփեց։
10. Բաժակի մեջ գոլ ջուր կար։
Ավել- Մաքրելու գործիք և ավել, որպես չափից շատ
Յուղ- մեքենաների յուղ և բուսական յուղ
Խմորում- լճացում և հացային խմորում
Գոլ- ջրի տաքության աստիճան և ֆուտբոլային տերմին
3․Արտագրե՛լ՝փակագծերումտրվածհարանուններիցընտրելովնախադասությանըհամապատասխանողը։
  1. Գրախանութում վաճառվում է այդ բառարանի երկրորդ (հրատարակությունը, հրատարակչությունը)։
    2. Այդ (հրատարակությունը, հրատարակչությունը) լույս է ընծայել գրքի վերջին հատորը։
    3. Նա այդ գործում մեծ (երախտիք, երախտագիտություն) ունի։
    4. Այդ առաջարկը վեճերի ու քննարկումների (տեղիք տվեց, տեղիտվեց)։
    5. Ամենուրեք (փտում, փթթում) էին կանաչ այգիներն ու գեղեցիկ ծաղկանոցները։
    6. Բակում խաղացող երեխան (հովարով, հովհարով) գլխարկ էր դրել։
    7. Զարմացած երեխան (թոթովեց, թոթվեց) ուսերը։
    8. Մարզիկները մրցույթին մասնակցելու (հրավերք, հրավեր) էին ստացել։
    9. Ջրատար խողովակի (փականը, փականքը) նորոգեցին։
    10. Վարպետը (պատրաստականությամբ, պատրաստակամությամբ) օգնեց մեզ։

4․Աջ սյունակից ընտրել ձախ սյունակում գրված օտարաբանությունների համարժեքները։

կոլեկցիա                                            գրավատուն
օրիենտացիա                                  ախտորոշում
տրադիցիա                                     կողմնորոշում
ստաբիլ                                            մեկնարկ
լոմբարդ                                           հավաքածու
վալյուտա                                         ավանդույթ
ստարտ                                            կայուն
դիագնոզ                                          արժույթ
դիսպետչեր                                     առևտրային
կոմերցիոնկարգավար

Օրիենտացիա-կողմնորոշում, Տրադիցիա-աանդույթ, Կոլեկցիա-հավաքածու, վալյուտա-արժույթ, ստաբիլ-կայուն, դիագնոզ-ախտորոշում, ստարտ-մեկնարկ, Լոմբարդ-գրավատուն,  դիսպետչեր-կոմերցիոն կարգավար
5․Դո՛ւրս գրել հոդակապ ունեցող բառերը։
Հյուրախաղ, շաքարավազ, տնամերձ, օձաձուկ, լայնարձակ, մրգահյութ, փորձանոթ, հողագունդ, արծաթագործ, լուսարձակ, նախշազարդ, ալրաղաց, հայազգի, ծաղկափոշի, նույնարմատ, ծառատունկ, լողավազան, հորդաբուխ, քարածուխ, գառնարած, մեղվաբույծ, ժամագործ, դիմաքանդակ, ծաղկաման, սալահատակ, հորդառատ, մեծարժեք, միջանցիկ, եռավանկ, լեռնաշխարհ, դրամարկղ, կավահող, երկանդամ, քաղցրահամ, սրատամ, ժպտադեմ, հիշարժան, շաքարաման, գորգագործ, զովաշունչ, ցուցահանդես, քարանձավ, ջրագռավ, լուսամուտ, զբոսավայր, հացաթխում։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...