воскресенье, 15 декабря 2019 г.

Սեպտեմբեր-Դեկտեմբեր ամփոփում

Այս նյութում ես ներկայացնելու եմ ձեզ իմ 2019-20 թվականի ուստարվա առաջին կիսամյակի աշխատանքները:

Հայոց լեզու

Հայոց լեզվից մենք կատարել ենք բազմաթիվ քերականական և բառարանային աշխատանքներ: Այդ ամենը կարող եք տեսնել այստեղ :

Գրականություն

Գրականությունից մենք կարդացել ենք բազմաթիվ պատմվածքներ ինչպես աշխարհաբար այդպես ել գրաբար: Բոլոր աշխատանքները դուք կարող եք տեսնել այստեղ :


 Ագլերեն

Անգլերենի դասաժամերին մենք կատարել ենք բազում վարժություններ, կարդացել պատմվածքներ, վերլուծել և սովորել նոր բառեր: Ահա իմ անգլերենի բաժինը :

Էկոլոգիա

Էկոլոգիաի ժամերին մենք դիտում ենք ֆիլմեր և վերլուծում մեր բլոգներում: Բաժնի լինքը այստեղ է :

Հասարակագիտության բաժնի լինքը այստեղ:

Այս կիսամյակի ընդացքում ես գնացել եմ երկու ճամփորդության: Առաջինը Արատես երեք օրով, իսկ երկրորդը Գյումրի մի օրով: Ցավոք ես չեմ գրել նյութեր այդ ճամփորդությունների մասին:

Այս կիսամյակի ընթացքում ունեցել եմ մի քանի անհարգելի բացականեր և ստացել եմ դիտողություն դպրոցի ղեկավարից և կազմակերպիչից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...