вторник, 5 октября 2021 г.

«Սիրելու տարիք»

 Քննարկում ենք պատմվածքը՝

 «Սիրելու տարիք»

Հարցադրումներ՝

• Պատմվածքի լեզուն, ոճը
• Ինչ ասել է սիրո տարիքը

Իմ կարծիքով չկա սիրո տարիք: Մարդը կարող է սիրել և տաս տարեկանում և վաթսուն:Ուղղակի ցանկալի է որ մարդիկ սիրեն հասուն ժամանակ որպեսզի կատարեն ճիշտ որոշումներ հարաբերության ընթացքում:Եթե մարդիկ սիրում են ոչ հասուն ժամանակ նրանք ես վստահեցնում եմ կկատարեն շատ սխալ որոշումներ:Այդ իսկ պատճառով ես կարծում եմ որ սերը տարիք չունի բայց ցանկալի է լինել հասուն մարդ նոր սիրել:

• Սիրո իմ ձևակերպումը

Սերը դա կապվածությունն է մի մարդուց: Երբ սիրում ես մեկին դու միշտ հոգատար ես լինում նրա հանդեպ,անհանգստանում: Կոպիտ ասած տարվում եք այդ մարդով, ապրում եք իրենով:Եվ այս ամենը ես ասոցեացնում եմ մեկ բառով՝ կապվածություն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...