четверг, 23 февраля 2017 г.

Տանը

Ամառվա գիշերը գյուղում
Լուսընկա գիշեր,
Երկինքը պայծառ,
Անհամար աստղեր
Ցոլցըլում են վառ։
Քընած է արդեն
Հովտում ողջ գյուղը,
Մըթնած ու լուռ է
Գյուղացու հյուղը։
Հոգնած գյուղական
Ընտանիքն ահա
Սրահում, կալում,
Կամ կըտրի վըրա։
Երկընքի դիմաց
Գըրկված են քընած,
Վերևիցն, ասես,
Ժըպտում է Աստված։

Ինչո՞ւ ընտրեցիք հենց այդ բանաստեղծությունը:
Ես ընտրեցի այս բանաստեղծությունը, որովհետև այն շատ գեղեցիկ է գրված: 
Ի՞նչ եք զգում, տեսնում և լսում բանաստեղծությունը կարդալիս:
Այս բանաստեղծության մեջ ես զգում եմ գյուղական կյանքը իր ամեն ինչով:
Ես այս բանաստեղծությունը կարդալուց լսում եմ գիշերվա հանգիստ ձայնը:
Ի՞նչ եք մտածում և հիշում բանաստեղծությունը կարդալիս:
Ես այս բանաստեղծությունը կարդալուց հիշում եմ իմ գյուղը:
Ինչպե՞ս կվերնագրեիք բանաստեղծությունը:
Գիշերը գյուղում

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Homework

 1.a 1-What’s the furthest you have travelled from home? 2-Have you ever been abroad?  3-Have you ever been on a business trip? 4-Do you lik...